Een afwisselend en attractief programma met veel actieve momenten.

Jacques OudakkerLeraar groep 6
5 verschillende

Thema's

Het materiaal van Goud op school is opgedeeld in 5 verschillende thema’s. Groep 5 en hoger heeft daarnaast de beschikking over het thema ‘media.’

Ieder schooljaar beginnen alle klassen met de lessen over ‘De Gouden Regel’. De thema’s zijn duidelijk beschreven en onderverdeeld in verschillende lessen. Er wordt gebruikt gemaakt van praktische werkvormen waarbij de leerlingen actief vaardigheden aanleren. Denk aan rollenspellen en andere coöperatieve werkvormen. De werkvormen zijn zo ontwikkeld dat ze voor de leerkracht snel en gemakkelijk zijn in te zetten.

Na de les begint het eigenlijk pas. Het gaat er uiteindelijk om dat de methode in de praktijk wordt toegepast.

Goud op school

Uitproberen?

Je kunt het programma uitproberen via een proeflicentie. Ga via het menu naar proeflicentie om hier meer over te lezen en de gratis toegang tot de proeflicentie aan te vragen.

De verandering die ik heb gezien in mijn groep is zo groot na Goud op school dat ik er nog steeds met verbazing en een grote glimlach op mijn gezicht aan terugdenk.

Barbara BraiekLeerkracht groep 7